Zákaznická podpora

Nevíte si s něčím v aplikaci rady a potřebujete pomoci? Obraťte se na nás, součástí vašeho předplatného mPOHODA je také zákaznická podpora. Jsme tu pro vás jak na telefonu, tak na e-mailu, a to ještě měsíc po skončení vašeho předplatného.

Provozní doba

Jsme vám k dispozici
od pondělí do čtvrtka od 8:00 do 17:00,
v pátek od 8:00 do 16:00.

Centrum zákaznické podpory

hotline@stormware.cz
567 117 711 (Pouze pro stávající zákazníky společnosti STORMWARE s aktuálním předplatným aplikace mPOHODA nebo souborem služeb SERVIS pro aktuální verze produktů – vyžadováno ID zákazníka.)

Přísun těch nejaktuálnějších informací

Díky našim pravidelným zpravodajům
budete stále v obraze.

Co když si s něčím nevíte rady?

Pomoc při práci s aplikací můžete hledat také u našich online pomocníků, koukněte například na e-learning pro začátečníky, videonávody, online kurz či nápovědu aplikace. Pokud preferujete raději osobní kontakt, můžete k nám zajít na školení.

Nápověda
mPOHODA má bohatou nápovědu, kde najdete přehledně popsané všechny funkce aplikace.

FAQ
V databázi nejčastějších otázek a odpovědí najdete plno užitečných informací.

E-learning pro začátečníky
Osmidílný online e-learningový kurz je tu pro všechny, kdo chtějí urychlit své úvodní seznámení s aplikací.

Videonávody
Díky videonávodům zjistíte, jak se v aplikaci řeší vybraná oblast.

Online kurz
Stačí jedna školní hodina a dozvíte se, jak naše aplikace nastavit a jak fungují – od A do Z.

Školení mobilních aplikací
Všechny možnosti a funkce našich aplikací vám můžeme představit také na školení mobilních aplikací.

Zajímavé novinky a akce najdete také na našem mBlogu či Instagramu.

Potřebujete poradit s výběrem vhodné varianty či rozšíření aplikace?