Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací
×
Limitovaná nabídka
Kupte si mPohodu Basic
a získejte do konce roku zdarma
prémiové funkce verze Pro
  • automatická fakturace a upomínky
  • omezení přístupu uživatelů
  • 5 uživatelů
  • možnost rozšíření o další uživatele a IČ
a k tomu získat funkce verze Pro do 31. 12. 2020 zdarma

Zákaznická podpora

Nevíte si s něčím v aplikaci rady a potřebujete pomoci? Obraťte se na nás, součástí vašeho předplatného mPOHODA je také zákaznická podpora. Jsme tu pro vás jak na telefonu, tak na e-mailu, a to ještě měsíc po skončení vašeho předplatného.

Provozní doba

Jsme vám k dispozici
od pondělí do čtvrtka od 8:00 do 17:00,
v pátek od 8:00 do 16:00.

Centrum zákaznické podpory

hotline@stormware.cz
567 117 711 (Pouze pro stávající zákazníky společnosti STORMWARE s aktuálním předplatným aplikace mPOHODA nebo souborem služeb SERVIS pro aktuální verze produktů – vyžadováno ID zákazníka.)

Přísun těch nejaktuálnějších informací

Díky našim pravidelným zpravodajům
budete stále v obraze.

Co když si s něčím nevíte rady?

Pomoc při práci s aplikací můžete hledat také u našich online pomocníků, koukněte například na videonávody, FAQ či nápověda aplikace. Pokud preferujete raději osobní kontakt, můžete k nám zajít na školení.

Nápověda
mPOHODA má bohatou nápovědu, kde najdete přehledně popsané všechny funkce aplikace.


FAQ
V databázi nejčastějších otázek a odpovědí najdete plno užitečných informací.


Videonávody
Díky videonávodům zjistíte, jak se v aplikaci řeší vybraná oblast.


Školení mobilních aplikací
Všechny možnosti a funkce našich aplikací vám můžeme představit také na školení mobilních aplikací.


Zajímavé novinky a akce najdete také na našem mBlogu či Instagramu.

Potřebujete poradit s výběrem vhodné varianty či rozšíření aplikace?