Využíváme cookies pro zajištění snadnějšího použití našich webových stránek. Pokračováním v prohlížení webu předpokládáme, že s tím souhlasíte. Rozumím Více informací

mPOHODA pro jednodušší spolupráci účetních a klientů

Určitě to dobře znáte. Máte před uzávěrkou, potřebujete od klientů veškeré podklady, a jakmile vám je donesou, čeká vás maraton přepisování a papírování. S aplikací mPOHODA je toto ale minulostí. O dokladech svých klientů budete mít perfektní přehled a ušetříte tak nejen čas, ale i spoustu starostí.

Online webinář zdarma

Hledáte vhodný nástroj pro své klienty využitelný i v terénu a bez použití internetu? Tak to vás jistě bude zajímat online webinář, který chystáme pro všechny pohodové účetní. A co bude jeho obsahem?

  • Představení hlavních výhod aplikace pro účetní firmy
  • Potřebné nastavení v programu POHODA
  • Ukázka práce v aplikaci
  • Synchronizace dokladů s programem POHODA

  • Registrujte se už nyní

    Snadná synchronizace dat mezi aplikací a programem POHODA

    Možnost automatického zaúčtování dokladů po jejich importu do programu POHODA

    Aplikace dostupná pro web, Android, iOS a AppGallery, jejíž instalaci zvládnou klienti raz dva

    Registrace

    Je potřeba, abyste i vy, jakožto účetní, měli účet v aplikaci mPOHODA. Pokud jej zatím nemáte, nevěste hlavu, je to velice jednoduché. Stačí se zdarma zaregistrovat, vyplnění formuláře zabere jenom pár chvilek a je hotovo.

    Registrace

    Registrace je snadná, zabere jen pár okamžiků

    Založení nové firmy

    Firmu v aplikaci mPOHODA můžete svému klientovi založit rovnou ze svého účetního programu POHODA. A jak na to? V programu POHODA otevřete tu účetní jednotku, kterou chcete do aplikace mPOHODA přenést, a v agendě Globální nastavení/mPOHODA zatrhněte volbu Povolit komunikaci. Následně zadejte své přihlašovací údaje, které jste zadali při registraci do aplikace mPOHODA, a klikněte na tlačítko Nastavení. V zobrazeném průvodci vyberte hotovostní poklady a bankovní účty firmy, které se mají přenést do nově založené účetní jednotky. Pak už stačí jen z nabízených kontaktů vybrat uživatele, kterému chcete odeslat pozvánku do aplikace, a dokončit průvodce.

    Nastavení firmy

    Založit firmu v aplikaci mPOHODA můžete rovnou ze svého programu POHODA

    Fakturování v terénu

    Vašemu klientovi tak přijde do e-mailu pozvánka do aplikace. Jakmile ji přijme, je potřeba, aby se registroval. Údaje o jeho firmě se přenesly z programu POHODA, proto už stačí jenom vše zkontrolovat, nastavit formát číselných řad a rovnou se může pustit do vystavování dokladů. Z počátku bude pracovat ve Start verzi, která je zdarma, a to včetně funkcí EET. Pokud mu limity bezplatné verze nebudou stačit, budete potřebovat verzi aplikace mPOHODA Pro, ke které si můžete dokoupit volitelný počet IČ – ty využijete pro své klienty.


    Porovnání variant a ceník

    Faktury v aplikaci mPOHODA

    Stačí, aby klient přijal pozvánku, registroval se a hned může začít fakturovat

    Synchronizace dokladů

    Mezi programem POHODA a aplikací mPOHODA můžete vzájemně sdílet data nebo je přenášet z jednoho systému do druhého. Samotnou synchronizaci spustíte v programu POHODA povelem Soubor/Datová komunikace/mPOHODA… Dokonce můžete nastavit i automatickou výměnu dat mezi programem POHODA a aplikací mPOHODA. To se hodí, když chcete provádět přenos mezi aplikacemi pravidelně a v konkrétní dobu. Další informace o synchronizaci včetně podrobného přehledu synchronizovaných záznamů najdete v nápovědě aplikace.

    Synchronizace dokladů

    Díky synchronizaci bude mít klient vše potřebné pro fakturaci při ruce a vy, jakožto jeho účetní, máte zase přehled o všech vystavených dokladech

    Ulehčení práce

    Záleží nám na tom, aby spolupráce účetní a jejího klienta byla co nejhladší, a proto do aplikace mPOHODA přidáváme funkce, které ocení nejen podnikatelé, ale i samotní účetní. mPOHODA například zvládne automatické zaúčtování dokladů po synchronizaci dat s programem POHODA. V aplikaci pak mají podnikatelé také možnost pozastavit synchronizaci rozpracovaného dokladu – často je totiž některé faktury potřeba postupně upravovat a k účetní by se tak měl dostat až finální doklad.

    Automatické zaúčtování dokladů

    Snažíme se, aby mPOHODA byla skutečnou oporou účetních, a tak mohou například využít funkci pro automatické zaúčtování dokladů po synchronizaci dat
    Máte program POHODA a chcete pro své klienty mPohodu?
    Rádi vám s výběrem rozšíření poradíme